Historien om TESTERNE

TESTERNE har flere gratis online forbrukertjenester for produkt- og prissammenligning innenfor personlig økonomi. Vårt mål er at du som forbruker skal spare penger og tid. Tjenestene formidles forståelig og brukervennlig, blant annet gjennom tester, sammenligninger, samt ved å tilby generell informasjon og tips tilpasset den såkalt gjennomsnittlige forbruker. Til alle våre omkring 600 000 årlig unike brukere tilbyr vi de brukervennlige gratisnettjenestene slik at du som forbruker får et bedre grunnlag til å ta smarte valg samtidig som du skal kunne gjøre dette på en ukomplisert og rask måte.

Les mer om hvordan TESTERNE ble til her.

Selskapets grunnleggere så behovet for nettjenester som gjør de store og til dels uoversiktlige markedene mer oversiktlig og enklere å forholde seg til for forbrukerne. Gjennom forståelig informasjon, testing og sammenligning, kan brukeren få et større og bedre grunnlag til å ta gode valg som sparer de for tid og penger, samt velge produkt med høyere kvalitet. TESTERNE ønsker også å være et talerør for de mange forbrukerne der ute, slik at produkttilbydere kan bli formidlet forbrukernes syn og ønsker for de ulike produktene.